Okulary wybrane w domowej przymierzalnii

faq

Co jest potrzebne do złożenia zamówienia na okulary korekcyjne?

  1. Do zamówienia potrzebne jest posiadanie wartości recepturowych do szkieł korekcyjnych (w dowolnej formie: wartości wpisane do formularza, zdjęcie/skan recepty) oraz wartość PD czyli rozstaw źrenic. Wartość ta jest niezbędna do prawidłowego wykonania okularów i powinna być podana osobno dla oka prawego i osobno dla oka lewego. Powinna mieścić się w przedziale od około 20 do około 40 mm i mierzona jest od środka nosa do źrenicy oka prawego lub oka lewego. Jeżeli Twoja wartość PD to jedna liczba, podziel ją przez 2 i wprowadź do formularza.

Jak zmienić moje zamówienie?

  1. Staramy się realizować zamówienia w jak najszybszym tempie, dlatego w przypadku chęci wprowadzenia zmian najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: 22 428 32 02

Jak sprawdzić status zamówienia?

  1. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto na muscat.pl lub klikając w link, który znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia na swojej skrzynce email. Dodatkowo możesz skontaktowac się z nami telefonicznie pod numerem 22 428 32 02.

Jak zamówić kilka par okularów z jednego modelu z różnymi wartościami soczewek?

  1. Jeśli chcesz zamówić kilka par z jednego modelu ale o różnych parametrach szkieł, dodawaj do koszyka poszczególne zamówienia oddzielnie. Do każdej pary powinny być przypisane konkretne wartości recepturowe.

Na czym polega usługa Domowej Przymierzalni - Home Try On?

  1. Domowa przymierzalnia to innowacyjna usługa umożliwiająca przymierzenie wybranych 5 par okularów w domu całkowicie za darmo! Więcej informacji znajdziesz tutaj https://muscat.pl/info/przymierz-w-domu.

Dlaczego podczas zamawiania Home Try-On muszę podawać dane mojej karty płatniczej?

  1. Dane z Twojej karty potwierdzą nam twoją tożsamość oraz posłużą do zabezpieczenia transakcji. Twoja karta zostanie poddana jedynie weryfikacji poprawności danych i nie zostanie obciążona. Pamiętaj, że usługa Domowej Przymierzalni jest zawsze darmowa.

Zamówiłem/am kolejny zestaw Domowej Przymierzalni Home Try-On. Dlaczego wysyłka jest opóźniona?

  1. Jak tylko odeślesz do nas poprzednio zamówiony zestaw Domowej Przymierzalni, wyślemy Ci kolejny.

Jak dodać receptę do zamówienia?

  1. Po dodaniu okularów do koszyka, znajdziesz tam opcję "Wpisz receptę". Po klikniciu w przycisk możesz wybrać jedną z trzech opcji:
    1) Wpisz do formularza dane z recepty - przepisz poszczególne dane do formularza online. Pamiętaj aby wpisać swój rozstaw źrenic.
    2) Prześlij zdjęcie/skan recepty - zrób zdjęcie lub skan swojej recepty i dodaj plik klikając guzik przegądaj.
    3) Prześlij receptę później - nie martw się o receptę, teraz masz dużo czasu na udanie się do okulisty. Jak tylko otrzymasz receptę prześlij nam ją na info@muscat.pl wraz z numerem Twojego zamówienia.
    Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania służymy pomocą pod numerem telefonu 22 428 32 02. Z przyjemnością odpowiemy również na maila, nasz adres to info@muscat.pl.

Gdzie mogę umieścić komentarz do zamówienia?

  1. Na ostatnim etapie koszyka widnieje pole przeznaczoone na Twój komentarz. Z przyjemnością zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby spełnić Twoje oczekiwania.

Czy oferujecie karty podarunkowe?

  1. Oczywiście. Kartę podarunkową znajdziesz tutaj: http://muscat.pl/karta-podarunkowa/

Jakie rodzaje soczewek oferujecie?

  1. Wszystkie nasze soczewki produkowane są przez renomowaną, japonską firmę HOYA. W cenie okularów korekcyjnych otrzymujesz wysokiej jakości soczewki korekcyjne z powłoka antyrefleksyjną Hi-Vision Aqua, powłoką utwardzającą HARD oraz filtrami UV. Nasze soczewki gwarantują świetną przejrzystość i wysoki komfort widzenia.

Jak czyścić okulary?

  1. Na co dzień przetarcie szkieł suchą ściereczką Muscat załączoną do naszych okularów powinno być wystarczającym rozwiązaniem. W celu dokładniejszego umycia należy przepłukać okulary w ciepłej wodzie z mydłem, a na koniec przetrzeć suchą ściereczką.

Gdzie znajdę wymiary oprawek?

  1. Wymiary oprawek znajdują się na wewnętrznej stronie zausznika. Dodatkowo przy każdym produkcie na naszej stronie znajdziesz odpowiednie wymiary oprawki. Pierwsza liczba to szerokość soczewki, druga liczba to szerokość noska, trzecia liczba to długość zausznika. Dane modele występują w konkretnych wymiarach i nie ma możliwości w ich ingerencję. 

Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

  1. Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, jednakże zawsze staramy realizować Twoje zamówienie jak najszybciej.

Ile wynosi koszt dostawy?

  1. Wszystkie koszty dostawy oraz zwrotu zarówno w przypadku Domowej Przymierzalni jak i zamówienia na gotowy produkt leżą po naszej stronie.

Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

  1. Oczywiście :) Prosimy o kontakt z naszą infolinią 22 428 32 02 lub mailowo - info@muscat.pl.

Na czym polega usługa Wirtualnej Przymierzalni Virtual Try-on?

  1. Wirtualna Przymierzalnia to usługa umożliwiająca przymierzenie pary okularów w wirtualnej rzeczywistości. Wystarczy uruchomić program, włączyć kamerkę w komputerze i wybrać okulary.

    Udanej zabawy!