FAQ

To usługa umożliwiająca przymiarkę oprawek w domu przez całe 5 dni roboczych. Cała usługa Domowej Przymierzalni jest bezpłatna i w żadnym wypadku nie zobowiązuje do dokonania zakupu! Zarówno nadanie jak i zwrot przesyłki jest opłacany przez nas – wysyłka realizowana jest przez firmę kurierską DPD, z którą współpracujemy. Zamówienie jak i zwrot Domowej Przymierzalni odbywa się przez naszą stronę internetową. W celu zamówienia oprawek do domu, wystarczy wybrać oprawki posiadające przycisk “przymierz w domu”. Po prawej stronie ekranu powinien pojawić się pasek z wybranymi modelami oraz przyciskiem “zamów”. Po jego wybraniu strona przekieruje do formularza zamówienia. Po 5 dniach roboczych, by dokonać zwrotu, należy zalogować się na swoje konto i wypełnić formularz do tego przeznaczony. Na jego podstawie zostanie zamówiony odbiór przesyłki przez kuriera. Do zadań klienta należy więc tylko dobra zabawa oraz wybór pomiędzy poszczególnymi modelami! 🙂


Jest to uzależnione od modeli „krążących” w przymiarkach. Okulary, które wysyłamy do przymierzania są modelami pokazowymi, których nie sprzedajemy. W związku z tym mamy określoną liczbę oprawek, które możemy udostępniać w tej usłudze. Jak tylko oprawki do nas wracają i są czyszczone, udostępniamy je ponownie. Mamy nadzieję, że niebawem znajdziesz swoje wypatrzone oprawki do przymierzenia!


Usługa Domowej Przymierzalni pozwala na przymiarkę oprawek z soczewkami demo – bez korekcji, barwienia, ani powłoki antyrefleksyjnej.


Do skorzystania z usługi Domowej Przymierzalni nie jest konieczna karta kredytowa – można użyć zwykłej karty płatniczej. Dodatkowo przypominamy, że jest to usługa całkowicie bezpłatna. Karta służy wyłącznie do weryfikacji użytkownika oraz zamówienia w systemie i jest to nasza standardowa procedura. Absolutnie nie blokujemy i nie mrozimy żadnych środków na koncie podczas korzystania z naszej Domowej Przymierzalni, a dane są usuwane po otrzymaniu od nas nadanego zwrotu paczki. Jest to całkowicie bezpieczny proces.


Oczywiście! Zwrotu Domowej Przymierzalni można dokonać poprzez zamówienie kuriera na naszej stronie internetowej lub drogą mailową na [email protected], w dowolnym punkcie pick-up DPD bądź w jednym z naszych showroomów.


W związku z dużym zainteresowaniem usługą Domowej Przymierzalni czas wysyłki okularów nieznacznie się wydłużył. Dopełnimy wszelkich starań, aby zamówienie jak najszybciej trafiło pod wskazany adres.

W standardowej cenie 395 zł oferujemy oprawki wraz z soczewkami korekcyjnymi w indeksie 1.5 renomowanej Marki Essilor z powłoką antyrefleksyjną, filtrem UV oraz z powłoką, która zapobiega uszkodzeniom mechanicznym i zarysowaniom. Oferujemy także dodatkowe usługi jak np. pocienienie szkieł, soczewki progresywne czy z powłoką blokującą poświatę światła niebieskiego, a także wiele innych! Jeśli szukasz dedykowanego rozwiązania, nasz zespół jest do Twojej dyspozycji na [email protected]


Wraz z okularami klient otrzymuje etui i ściereczkę, a to wszystko zamknięte w białym, eleganckim pudełku.


Oczywiście dajemy możliwość zakupu karty podarunkowej do naszego sklepu, którą można obdarować kogoś bliskiego 🙂 Taki bon można nabyć poprzez naszą stronę internetową lub w każdym z naszych showroomów.

Aby złożyć zamówienie na okulary korekcyjne niezbędne jest posiadanie recepty lub pisemnej informacji o wadzie wzroku. Jeżeli na recepcie nie widnieje rozstaw źrenic, konieczne będzie wykonanie takiego pomiaru dzięki dedykowanemu rozwiązaniu MUSCAT do pomiaru rozstawu do zmierzenia w domu lub w jednym z naszych showroomów. Poniżej przesyłamy link do wykonania pomiaru: https://muscat.pl/zmierz-rozstaw-zrenic/.


Obecnie w naszych showroomach nie wykonujemy badania wzroku. Soczewki wykonujemy na podstawie dostarczonej recepty, bądź 100% pewnej informacji pisemnej o wadzie wzroku.


Podczas składania zamówienia w punkcie nr 4 należy wybrać opcję „Prześlij zdjęcie lub skan recepty”. W tym momencie pojawi się okno, gdzie należy dodać lub przeciągnąć plik z receptą. Załącznik może być w formacie .pdf, .png oraz .jpg – maksymalnie 4MB. Jeżeli występują problemy z wgraniem recepty, prosimy o przesłanie jej na [email protected], gdzie dane zostaną uzupełnione ręcznie.


Kwestii zmiany opraw bądź wartości recepturowych w zamówieniu można dokonać przed przejściem do realizacji, W przypadku zmiany adresu doręczenia, można edytować go w każdej chwili do momentu wysłania gotowego produktu do klienta.


Aby sprawdzić status zamówienia należy zalogować się na swoim koncie Muscat. Informacje dotyczące kolejnego etapu realizacji są na bieżąco przesyłane drogą mailową do klientów.


W przypadku większych wartości soczewki będą wystawać poza ramę opraw. W takiej sytuacji zalecane jest pocienienie soczewek. Poniżej załączamy szczegółowe informacje na ten temat. Standardowo wstawiane przez nas soczewki posiadają indeks 1.5. Istnieje możliwość wstawienia soczewek w indeksie 1.6. Takie soczewki są zarówno cieńsze jak i lżejsze od standardowych o około 25-30%. Wstawienie takich soczewek wiąże się z dopłatą w wysokości 90 zł, zatem cena okularów ze spersonalizowanymi soczewkami w takim wypadku wyniesie 485 zł.Polecamy również soczewki o dodatkowo podwyższonym indeksie 1.67. W tym przypadku soczewki są cieńsze o dodatkowe 10-15% w odniesieniu do indeksu 1.6. Koszt takich soczewek wynosi dodatkowe 200 zł, zatem komplet oprawki wraz z soczewkami w takim wypadku będzie w cenie 595 zł.


Komentarz do zamówienia można zamieścić podczas zakupu okularów online w jednym z końcowych etapów uzupełniania niezbędnych informacji.


Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 428 32 02 lub mailowy na [email protected] w celu weryfikacji błędu.


Czas realizacji zamówienia na okulary to około 7 dni roboczych. W przypadku zamówień na soczewki progresywne lub polaryzacyjne, czas ten może się wydłużyć. Zawsze jednak dokonujemy wszelkich starań by dostarczyć Twoje MUSCATY jak najszybciej.

Dostawa zamówienia jest całkowicie darmowa. Wysyłka realizowana jest przez firmę kurierską DPD, z którą współpracujemy.


Istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę. Koszta wysyłki są uzależnione od cennika wysyłek zagranicznych Poczty Polskiej.


Oczywiście! Wystarczy, że zaznaczysz taką opcję przy składaniu zamówienia. Standardowo wysyłamy okulary poprzez firmę kurierską DPD, z którą współpracujemy.


Aby odebrać gotowe okulary w showroomie wystarczy podać dane na jakie było składane zamówienie.


Oczywiście wystawiamy faktury za zakup okularów, faktura może być wygenerowana na dane firmy lub na osobę fizyczną. Na fakturze widnieje zawsze jedna pozycja, „Okulary korekcyjne z soczewkami korekcyjnymi (numeracja modelu)”. Dodatkowo na życzenie klienta istnieje możliwość dodania notatki w uwagach, które widnieją u dołu faktury, przykładowo “okulary do pracy przy komputerze”.


Aby uzyskać korektę faktury do zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 428 32 02 lub mailowy na [email protected] z informacjami dotyczącymi korekty.


Faktura zostanie przesłana drogą mailową po złożeniu zamówienia, w trakcie jego przygotowania lub gdy okulary zostaną wysłane.

Do utrzymania MUSCATów w czystości polecamy stosowanie suchej chusteczki z mikrofibry lub przemycie ich letnią wodą z delikatnym mydłem. Nie zalecamy czyszczenia okularów chusteczkami z alkoholem.


Wszelkie wymiary naszych opraw widnieją na stronie internetowej po wybraniu konkretnego modelu i naciśnięciu opcji pod spodem „Zobacz dokładne wymiary”.